Ulei Metabond TRANS TP 80W90

Ulei universal pentru buldoexcavatoare cu diferenţiale autoblocante şi la frâne umede.
Specificaţii:
API GL-5 LS                             
Pentru frâne umede:
JOHN DEERE J 27 şi J20C (JDQ96) şi FORD M2C 134D
Date caracteristice:
Densitate la 15°C 896 kg/m3
Vâscozitate 40°C 133 mm2/s
Vâscozitate 100°C 15 mm2/s
Index de vâscozitate 115
Punct de fierbere, Cleveland 192 °C
Punct de curgere -30 °C
Caracteristici:
  • are indexul de vâscozitate ridicat
  • are proprietăţi de forfecare , are proprietăţi foarte bune la presiune extremă
  • prezintă stabilitate temperaturi extreme
  • conţine aditivi împotriva oxidării, coroziunii, uzurii şi antispumanţi, aditivi pentru modificarea frecării
Provenienţă: Belgia
Ambalaj: 10 litri sau multiplicatorul acestei cantităţi.         Preţ: 340 RON

Ulei Metabond UTTO FR

Cu folosirea uleiului UTTO FR se simplifică considerabil întreţinerea utilajelor agricole. Se poate folosi ca ulei de transmisie la sisteme de transmisie mecanice, ca ulei hidraulic în sisteme hidraulice, la sisteme de frână umede, cutii de viteză (FORD, RENAULT, JCB).
Specificaţii:
-FORD M2C 86B/ 86C, MASSEY FERGUSON M1135, M1141, NEW HOLLAND NH420A
Caracteristici:
  • are grad mare de vâscozitate şi totodată se caracterizează prin mare stabilitate a vâscozităţii
  • are proprietăţi de forfecare foarte bune
  • are proprietăţi foarte bune de scurgere la temperaturi scăzute
  • conţine aditivi împotriva oxidării, coroziunii, uzurii şi antispumanţi
  • calităţile lui la frecare au fost special concepute pentru sisteme de frână umedă şi cutii de viteză
  • are proprietăţi bune pentru separarea de apă
Date caracteristice:
Densitate la 15°C 889 kg/m3
Vâscozitate -26°C 30700 mPa/s
Vâscozitate 40°C 81 mm2/s
Vâscozitate 100°C 11,3 mm2/s
Index de vâscozitate 115
Punct de fierbere, Cleveland >200 °C
Punct de curgere -28 °C
Provenienţă: Belgia
Ambalaj: 10 litri sau multiplicatorul acestei cantităţi.             Preţ: 340 RON

Ulei Metabond UTTO MP

Cu folosirea uleiului UTTO MP se simplifică considerabil întreţinerea utilajelor agricole. Se poate folosi ca ulei de transmisie la sisteme de transmisie mecanice, ca ulei hidraulic în sisteme hidraulice, la sisteme cu frână umede, cutii de viteze (FORD, MASSEY FERGUSON, JOHN DEERE, FIAT).
Specificaţii:
-FORD M2C 134D & FNHA 2C 201.00, JOHN DEERE J 20 C şi J20A, ALLISON C4, API GL-4, MASSEY FERGUSON CMS M 1145, MASSEY FERGUSON M1135, M1141, M1143, VOLVOWB101, YFTEML 036E &05F, CASE MS 1206, MS1207, MS1209, NEW HOLLAND NH410B, CNHMAT 3505, 3525, CLAAS RENAULT AGRICULTURE
Caracteristici:
  • Este caracterizat de un index de vâscozitate ridicat, care manifestă stabilitate din punct de vedere a vâscozităţii
  • Are caracteristici excepţionale de stabilitate la forfecare
  • Conţine aditivi contra oxidării, uzurii, coroziunii şi antispumante
  • Are caracteristici EP (extrem pressure) excepţionale şi împotriva coroziunii
  • Este caracterizat de punct de curgere foarte scăzut
  • Caracteristicile sale de frecare sunt concepute în special pentru frâne umede şi cutii de viteză
  • Are caracteristici de separare a apei foarte bune
Date caracteristice:
Densitate la 15°C 890 kg/m3
Vâscozitate -18°C 4000 mPa/s
Vâscozitate 40°C 63 mm2/s
Vâscozitate 100°C 10,5 mm2/s
Index de vâscozitate 153
Punct de fierbere, Cleveland >200 °C
Punct de curgere -33 °C
Provenienţă: Belgia
Ambalaj: 10 litri sau multiplicatorul acestora         Preţ: 300 RON

Ulei hidraulic Metabond HV VG 46

Ulei hidraulic, cu efect excepţional împotriva frecării, de performanţe înalte, care nu conţine zinc, bine filtrabil. Se poate folosi în intervale de temperatură foarte largi.
Corespunde cerinţelor următorilor fabricanţi de utilaje:
  • dispozitive mobile Vickers: I-2950-S
  • pompe cu paletă Rexroth-Racine, pistoane hidromatice Mannesmann Rexroth, pompe
  • Pompe cu pinion Sigma Rexroth
Se poate folosi la dispozitive fabricate de Ford M-6 C 32, MarrelHydro, Frank Moh, Sauer
Specificaţii: AFNOR NFE 48-603HV, ISO 6743/4 HV, DIN 51524 P 3 HVLP,
CINCINNATI MILACRON P68, P69, P70, VICKERS M-29 50 S, -I- 286 S.
Densitate 15°C             kg/m3 0.882 MSZ EN ISO 12185
Vâscozitate cinematică la 40°C  mm2/s 46.5 ASTM D455
Index de vâscozitate 152 ASTM D 2270
Punct de curgere °C -36 ASTM D97
Punct de aprindere °C 204 ASTM D92
Coroziune în contact cu sare anorganică Nu există ASTM D 130
TAN mg KOH/g 0.22
Coroziune Cu/120°C /3h 1 ASTM D 130
Ambalaj: 10 litri sau multiplicatorul acestei cantităţi.                                  Preţ: 190 RON

Ulei hidraulic Metabond HV VG 68

Ulei hidraulic, cu efect excepţional împotriva frecării, de performanţe înalte care nu conţine zinc, bine filtrabil. Se poate folosi în în intervale de temperatură foarte largi.
Corespunde cerinţelor următorilor fabricanţi de utilaje:
  • dispozitive mobile Vickers: I-2950-S
  • pistoane hidromatice Rexroth-Racine, pompe
  • Pompe cu pinion Sigma Rexroth
Se poate folosi la dispozitive fabricate de Ford M-6 C 32, MarrelHydro, Frank Moh, Sauer
Specificaţii: AFNOR NFE 48-603HV, ISO 6743/4 HV, DIN 51524 P 3 HVLP,
CINCINNATI MILACRON P68, P69, P70, VICKERS M-29 50 S, -I- 286 S.
Densitate 15°C             kg/m3 0.877 MSZ EN ISO 12185
Viscozitate cinematică la 40°C  mm2/s 68 ASTM D455
Index de viscozitate ASTM D 2270
Punct de curgere °C -30 ASTM D97
Punct de aprindere °C 208 ASTM D92
Coroziune în contact cu sare anorganică Nu există ASTM D 130
Stoparea spumării ASTM D 892
Conţinut de apă % Nu are
Ambalaj: 10 litri sau multiplicatorul acestora.                                              Preţ: 190 RON

Ulei hidraulic Metabond HLP VG 46

Ulei pentru instalaţii hidraulice mecanice de încărcare termică medie, care se poate folosi în tot cursul anului conform cărţii tehnice a utilajelor.
Domenii de utilizare: Se poate folosi atât la instalaţii hidraulice statice, cât şi la instalaţii mobile care lucrează în regim critic.
Specificaţii:
AFNOR NFE 48-603 HV, ISO 6743/4 HL, DIN 51524 P 2 P,
CINCINNATI MILACRON P68, P69, P70, DENISON HFO-HF2 (T6H20C)
VICKERS M-29 50 S, -I- 286 S
Caracteristici:
  • asigură protecţie împotriva coroziunii
  • are stabilitate antioxidantă
  • deţine protecţie împotriva formării emulsiilor
  • în timpul folosirii se formează spumă doar în cantităţi minime
Date caracteristice:
Densitate 15°C kg/m3 0.876 MSZ EN ISO 12185
Vâscozitate cinematică la 40°C mm2/s 45 ASTM D455
Index de vâscozitate 99 ASTM D 2270
Punct de curgere °C -30 ASTM D97
Punct de aprindere °C 220 ASTM D92
Coroziune în contact cu sare anorganică Nu există ASTM D 130
Stoparea spumării 0/0 20/0 0/0 ASTM D 892
TAN mg KOH/g 0.86
Conţinut de apă % Nu are
Coroziune Cu/120°C /3h 1 ASTM D 130
Deemulsie la 54°C: min 10
Punct anilin °C 105
Ambalaj: 10 litri sau multiplicatorul acestei cantităţi.                                       Preţ: 140 RON

Ulei hidraulic Metabond HLP VG 68

Ulei hidraulic, cu efect excepţional împotriva frecării, de performanţe înalte.Nu conţine zinc şi este bine filtrabil. Se poate folosi în intervale de temperatură foarte largi.
Corespunde cerinţelor următorilor fabricanţi de utilaje:
  • dispozitive mobile Vickers: I-2950-S
  • pompe cu paletă Rexroth-Racine, pistoane hidromatice Mannesmann Rexroth, pompe
  • pompe cu pinion Sigma Rexroth
Se poate folosi la dispozitive fabricate de Ford M-6 C 32, MarrelHydro, Frank Moh, Sauer
Specificaţii: AFNOR NFE 48-603 HV, ISO 6743/4 HL, DIN 51524 P 2 P,
CINCINNATI MILACRON P68, P69, P70, DENISON HFO-HF2 (T6H20C)
VICKERS M-29 50 S, -I- 286 S
Date caracteristice:
Densitate 15°C kg/m3 0.879 MSZ EN ISO 12185
Vâscozitate cinematică la 40°C  mm2/s 68 ASTM D455
Index de vâscozitate 97 ASTM D 2270
Punct de curgere °C -27 ASTM D97
Punct de aprindere °C 232 ASTM D92
Coroziune în contact cu sare anorganică Nu există ASTM D 130
Stoparea spumării 0/0  30/0  50/0 ASTM D 892
TAN mg KOH/g 0.86
Conţinut de apă % Nu are
Coroziune Cu/120°C /3h 1 ASTM D 130
Deemulsie la 54°C: min 15
Punct aniline °C 105
Ambalaj: 10 litri sau multiplicatorul acestora.                                                                

Preţ: 140 RON

Ulei Metabond 2T semi-sintetic



Ulei de curse de calitate superioară semisintetică. Asigură lubrifierea excepţională a rulmenţilor, scade uzura la pistoane. Oferă protecţie motoarelor contra depunerilor.

Domenii de utilizare: Se poate folosi atât cu benzină în amestec, cât şi în sisteme automate de mixare. Se poate folosi la toate tipurile de motociclete în doi timpi, motorete, utilaje de grădină, şi la motoarele autoturismelor în doi timpi. Se vor respecta prescripţiile manualului de utilizare la proporţia amestecului de ulei-benzină.
Specificaţii:
API TC
JASO FC, ISO L-EGD
Caracteristici:

Culoare
Gălbui, maro deschis
Densitate la 20°C g/m3 0.875
Vâscozitate 40°C mm2/s >6.5
Punct de scurgere °C -30
Punct de fierbere °C >70
Punct de autoaprindere °C >200

Provenienţă: Polonia
Ambalaj: 1 litru                                                                           Preţ: 29 RON

Ulei Metabond 2T full sintetic

Ulei de curse de calitate superioară sintetică. Asigură lubrifierea excepţională a rulmenţilor, scade uzura la pistoane. Oferă protecţie motoarelor contra depunerilor .
Domenii de folosire: Se poate folosi la toate tipurile de motociclete în doi timpi, motorete, utilaje de grădină, şi la motoarele autoturismelor în doi timpi.
Specificaţii:
API TC
JASO FC, ISO L-EGD
-RACING APPROVED
Caracteristici:
Culoare
roşu
Densitate la 15°C g/m3 0869
Vâscozitate 40°C mm2/s 85
Vâscozitate 100°C mm2/s 8.7
Punct de scurgere °C -30
Punct de fierbere °C 76
Provenienţă: Belgia
Ambalaj: 1 litru                                                                             Preţ: 55 RON

Comandă online






Comandă online







Prețuri şi comenzi
Puteţi comanda online din meniul Produse sau prin telefon la numărul 0756.302.913
Livrarea produselor se face prin curierat rapid.
Pentru comenzi cu valoare mai mică de 400 ron se plăteşte transport în valoare de 25 ron.
Plata produselor se face prin ramburs
 Vă rugăm să precizați modul de livrare la E-mail:metabondvaslui@ymail.com
 








Întrebări frecvente





Întrebare: De ce ar trebui să folosesc unul din tratamentele de motor Metabond?
Răspuns: Tratamentele de motor Metabond reduc până la 60% frecarea între piesele în mișcare în motor, se reduce zgomotul motorului și temperatura de lucru, în acest fel mărește durata de viață a motoarelor.
Întrebare: În ce se diferă tratamentele de motor Metabond de alte tratamente de motor aflate pe piață?
Răspuns: Metabond folosește o technologie pe bază chimică, lucrează direct cu suprafața metalelor aflate în frecare, intrând în adâncime de o moleculă,înnobilează metalul, modificând structura inițială. Astfel se formează o suprafață foarte netedă și foarte dură. Alte produse similare de pe piață au în compoziție una din următoarele ingrediente: teflon, molybden, zinc sau parafină clorinată, care pot fi dăunătoare motoarelor pe termen lung. Tratamentele Metabond nu conțin nici una dintre aceste ingrediente. Tratamentul de motor Metabond Gold și Old Spezial au în componență particule policeramice MKG de mărimea de 1 micron care însă nu au nici un dezavantaj asupra pieselor din motor.
Întrebare: Folosesc alt tip de tratament de motor, pot să folosesc tratament de motor Metabond la următorul schimb de ulei?
Răspuns: Da puteți. Însă înainte de a pune tratamentul Metabond, trebuie să faceți o spălare de motor cu produsul Metabond CL, care se pune în uleiul uzat înainte de schimb și se lasă motorul pornit timp de 15 minute, după care se schimbă uleiul și se pune tratamentul Metabond în uleiul proaspăt. Este nevoie de această spălare ca să fie eliminat orice depunere cauzată de produsul folosit înainte.
Întrebare: Tratamentele de motor Metabond se folosesc numai la motoare uzate?
Răspuns:  Nu. Chiar dimpotrivă, este recomandat să folosiți tratamentul de motor Metabond M sau Gold de la 0 km pentru a preveni uzurile pieselor din motor. Dacă folosiți Metabond la o mașină nouă, viața motorului se triplează față de o mașină care nu folosește Metabond. Iar dacă folosiți la o mașină uzată se dublează viața motorului.
Întrebare: Uleiurile Metabond conțin deja tratament Metabond în ele?
Răspuns: Nu. Uleiurile Metabond nu conțin tratament, sunt uleiuri de calitate superioară produse în Belgia. Tratamentul nu este pus din fabrică fiindcă există mai multe tipuri de tratamente în funcție de necesitățile motorului.
Întrebare: Aditivul de motorină Megasel curăță pompa de injecție?
Răspuns: Da. Aditivul de motorină Megasel pe lângă alte avantaje curăță și pompa de injecție, iar depunerile desprinse sunt dizolvate de aditivul Megasel, așa că  nu există riscul înfundării canalelor de alimentare.
Întrebare: Care este diferența între aditivii de ulei și tratamentele de motor?
Răspuns: Aditivii de ulei acționează asupra componenței chimice a uleiului,  de obicei se adaugă la uleiuri uzate pentru a reface vâscozitatea lor. Pe de altă parte tratamentele de motor Metabond acționează pe suprafețele metalice din motor, înnobilează suprafața lor și crează un strat molecular dur. Tratamentele Metabond nu modifică componența chimică a uleiurilor!
Întrebare: Tratamentele de motor Metabond  la ce tip de motor se folosesc benzină sau diesel?
Răspuns: Tratamentele Metabond se pot folosi în toate tipurile de motor benzină, diesel, wankel, sau turbo, la autoturisme, motociclete, camioane, tractoare, motoare de vapor,motoare speciale.
Întrebare: Cât de des trebuie folosit tratamentul de motor Metabond?
Răspuns: Este recomandat să folosiți la fiecare schimb de ulei. La primul schimb 5% din cantitatea de ulei a motorului, iar la schimburile următoare se reduce cantitate la 2,5% și se menține această cantitate la fiecare schimb de ulei.
Întrebare: Există dezavantaje dacă nu mai folosesc după un timp tratamentul de motor Metabond?
Răspuns: Nu. După două schimburi de ulei pelicula de protecție oferită de Metabond se va elimina, iar motorul Dvs. va funcționa ca inainte de folosirea tratamentului.
Întrebare: Pot să folosesc  tratamentul Metabond GT pentru cutii de viteze automate?
Răspuns: Nu. Tratamentul Metabond GT este destinat exclusiv cutiilor de viteze MANUALE. Nu se poate folosi la cutii de viteze automate, fiindcă acolo o anumită frecare trebuie să există pentru funcționare normală, iar Metabond GT reduce frecările între piese.
Întrebare: Cât de des trebuie folosit aditivii de combustibili?
Răspuns: Este recomandat să folosiți permanent, adaugând 20 ml de Megasel pentru motorină sau Megalene pentru benzină la fiecare 40 de litri de combustibil. În acest fel mențineți curat tot sistemul de alimentare și prelungiți viața pieselor din motor.
Întrebare: În cât timp își face efectul tratamentul de motor Metabond?
Răspuns: Pentru a beneficia de efectele tratamentului Metabond trebuie să parcurgeți aproximativ 400 de km. După acesta beneficiile complete ale tratamentului se mențin până la următorul schimb de ulei.
Întrebare: Tratamentul de motor Metabond  se poate pune în orice tip de ulei?
Răspuns: Da. Tratamentul de motor Metabond este compatibil cu orice tip de ulei sintetic, semi-sintetic sau mineral.

Colaborare Metabond

 

 

Aveți oportunitatea de a deveni colaborator Metabond, și de a beneficia de avantaje deosebite.

Ca și colaborator Metabond aveți posibilitatea  de a construi o afacere proprie cu câștiguri fără limite.
Prin colaborare beneficiați de 25% reducere din preț, și de bonificațiile oferite în tabelul de carieră al Rețelei de Distribuție Metabond, în funcție de nivelul atins.

Ca să devenți colaborator trebuie să încheiați un contract de colaborator și să achiziționați setul de colaborator în valoare de 240 de RON, care conține o mapă cu toate informațiile și un produs Metabond Gold.
Poate să devine colaborator orice persoană fizică (peste 18 ani)  sau juridică.
Regulamentul  de colaborare poate fi consultat aici.
Pentru întrebări și infomații suplimentare metabondvaslui@yahoo.com  sau sunați la 0756302913

Avantaje


        Tratamente de motor
Prin folosirea unui produs Metabond din următoarele,  Metabond Gold, Metabond M, Metabond C, Metabond Old Spezial veți obține avantajele enumerate mai jos:

  • Scăderea până la 60% a uzurii motoarelor
  • Scăderea consumul de ulei
  • Scăderea zgomotului motorului
  • Scăderea gazelor nocive emise
  • Scăderea costurilor de funcţionare și de întreținere   
  • Scăderea temperaturii de funcţionare
  • Scăderea consumului de combustibil între 3-10%
  • Calităţi bune de funcţionare în condiţii critice
  • Menținerea curată a interiorului motorului
  • Mărirea duratei de funţionare, dublarea (la motoare uzate) sau triplarea (la motoare noi)  vieții motoarelor
  • Mărirea intervalului de schimb de ulei cu 50%
  • Funcţionarea mai fină a motorului
  • Mărirea randamentului motorului
  • Stabilitate mai mare
  • Pornire la rece mai ușoară

        Aditivii de combustibil:
Metabond Megasel aditivul de motorină are următoarele avantaje:
  • Curăţă şi protejează pompa de injecţie
  • Împiedică depunerea calaminei.
  • Este anticorosiv, împiedică formarea ruginii
  • Scade cantitatea de gaze nocive emise
  • Îmbunătăţeşte arderea, măreşte puterea
  • Dizolvă depunerile de pe supape
  • Împiedică formarea de bacterii
  • Neutralizează acizii
  • Produce o economie de combustibil 3-10%
  • Împiedică formarea gheţii
  • Împiedică diluaţia cu aer fals
  • Măreşte viaţa motoarelor, scade uzura lor
  • Unge chiuloasa
  • Menţine combustibilul în stare curată
  • Scade formarea nămolului
  • Scade condensul
  • Uşurează pornirea la rece
  • Scade cheltuielile de întreţinere
 Metabond Megalene aditivul de benzină are următoarele avantaje:
  • Unge chiuloasa, carburatorul şi sistemele de injecţie
  • Îmbunătăţeşte arderea, măreşte puterea
  • Curăţă toate conductele de benzină
  • Împiedică depunerea calaminei
  • Dizolvă depunerile de pe supape
  • Îmbunătăţeşte gazificarea combustibilului scăzând totodată emisia gazelor nocive
  • Împiedică diluaţia cu aer fals
  • Scade colmatarea uleiurilor
  • Este anticorosiv, împiedică formarea ruginii, măreşte viaţa motoarelor, scade uzura lor
  • Neutralizează acizii
  • Uşurează pornirea la rece
  • Împiedică formarea depunerilor de piatră
  • Scade cheltuielile de întreţinere
  • Produce economie de combustibil de 3-10%
  • Elimină autoaprinderea la oprirea motoarelor
  • Elimină formarea dopurilor de gheaţă în instalaţiile de alimentare

Teste și analize Metabond


BULETIN DE ANALIZĂ METABOND

Efectuată de LOTEC Moterenbau GmbH – Kolbermoor - Germania
În buletinul de analiză alăturat este comparată puterea motoarelor, înainte și după adăugarea METABOND-ului la uleiul din motor.
Tipul automobilului
Putere înainte
Putere după
Distanța parcursă
Porsche 911 SC 116KW 124KW 1.200km
DB 190 2.6 88KW 92KW 170km
BMW 318 i 58KW 62KW 100km
BMW M3 131KW 140KW 3.000km
BMW 325 i 102KW 108KW 450km
BMW M3 122KW 126KW 1.500km
Ferrari Testarossa 226KW 238KW 700km
BMW 325 i 98KW 104KW 1.450km
DB 190 2.5 Turbo 72KW 75KW 600km
Peugeot 205 GTI 1.9 72KW 76KW 300km
DB 230 CE 73KW 76KW 2.000km

Cum funcționează


Tratamentul Metabond se  adăugă în proporție de 5% la uleiul proaspăt.

Prin structura sa excepțională lucrează direct cu suprafața metalelor aflate în frecare: intrând în adâncime de o moleculă,
înnobilează metalul, modificând structura inițială. Astfel se formează o suprafață foarte netedă și foarte dură, creând un mediu ideal pentru lubrifierea cu ulei.
Suprafețele metalice rectificate deși par netede, privite prin microscop seamănă mai mult cu aspectul unei cariere de piatră.
Suprafață metalică unsă fără .
Un adaos de 5%  în ulei formează în timpul funcționării o suprafață metalică netedă.

Suprafață metalică unsă cu ulei conținând 5% .
Foarte important: NU MODIFICĂ toleranța motoarelor, NU SE DEPUNE nimic pe suprafața cămășii, a pistonului, etc. de aceea este recomandat și la motoarele noi sau care sunt într-o stare foarte bună.

METABOND GOLD este un tratament special,
 care poate fi folosit atât la motoare noi cât și uzate reducând substanțial noxele și nivelul de zgomot. METABOND OLD SPEZIAL este destinat pentru motoare foarte uzate, conțin METABOND C și policeramică MKG care se depune în găurile de uzură unde este nevoie de depuneri, unde nu există uzură (de ex. partea superioară a cămășii) lucrează ca celelalte produse METABOND.
FOTO 1 – FĂRĂ METABOND
Roata dintață a cutiei de viteză a unei mașini de curse, după parcurgerea distanței de 1.200 km.
FOTO 2 -  CU METABOND
Roata dintață a cutiei de viteză a unei mașini de curse, după parcurgerea distanței de 3.500 km.
Nu se văd urme de uzură.
În timpul funcționării motorului, Metabond netezește suprafețele în contact. Astfel pelicula de ulei lubrifiant devine mai uniformă decât fără utilizarea Metabond-ului. (Se apropie de frecarea lichidă ideală.)
Metabond-ul formează pe cale chimică un strat protector neted, pe suprafața metalelor supuse frecărilor. Stratul de grosime moleculară rezistă la cele mai mari solicitări. Împiedică contactul direct metal pe metal la piesele în mișcare, reducând astfel uzurile.

Ecotek 100

Ecotek 100 corespunde celor mai înalte specificaţii, fiind 100% sintetic, un aditiv de ulei într-un
echilibru perfect.
Acest aditiv concentrat a fost conceput în Anglia, ca în cele mai grele condiţii – pentru performanţe extreme – să protejeze motorul Dvs. de uzură. În formă nediluată conţine compuşi care protejează împotriva uzurii, antioxindanţi, dispengenţilor, detergenţilor şi pentru schimbarea viscozităţilor care sunt în echilibru perfect. Specialiştii nu recomandă aditivarea ulterioară a uleiurilor, dar datorită complexităţii şi echilibrului interior al ECOTEK 100, acesta poate fi adăugat la oricare tip de ulei mineral sau sintetic, nou sau uzat. Putem adăuga pentru a folosi autoturismul în condiţii extreme (ex. condiţii de concurs, pt. tuning) sau pentru a regenera uleiul uzat.

Domenii de utilizare:
• Automobile turbo, biturbo şi motoare supraalimentate
• Automobile Grand Tour, Track şi Rally - motoare unicate şi tunate
• Motoare turbo modificate (nitro) - maşini de teren şi trailere
• Motociclete de mare randament - motoare de curse
• Motoare cu amestec sărac, cu injecţie directă, LPG
• Motoare diesel sau supraalimentate
• La motoare uzate pentru regenerare

Specificaţii:
Caracteristicile ECOTEK 100 adăugat la ulei adecvat sunt:
- indexul de viscozitate în ulei de bază adecvat este 5W40 API: SL/CF motortest totalizat: Pass III-F; IV-A; VG; VIII şi CAT 1M-PC. ACEA: Pass: TU5-JP; TU3-MS; XUD11-BTE; M111SL; OM602A; VWICTD; VWTDI şi VG.
Alte teste: MB 229.1, 229.3; VW 502.00/505.00; PG TU5; VW Turbo Diesel şi Intercooled; BMW Long Life 98; MB M111E cu reducerea consumului de carburant.

Modul de utilizare:
ECOTEk 100 este de mare viscozitate, din această cauză trebuie încălzită în recipientul închis în apă caldă, trebuie turnat în motor cald şi prebuie parcurşi câţiva km pentru efectul dorit. Pentru tuning şi performanţe extreme trebuie adăugat la ulei proaspăt şi de bună calitate 10%- 100 ml la 1 litrul de ulei. Pentru regenerarea uleiului uzat se foloseşte în cantitate de 100-200 ml ECOTEK 100 pentru 1 litru de ulei în funcţie de calitatea uleiului.
 
Țara de origine: Marea Britanie

Vaselină Metabond WF Hi-Tech


Vaselina WF pe bază de calciu, multifuncţională, formată din uleiuri minerale şi sintetice, având proprietăţi foarte bune de aderenţă.
•Produsul conţine materiale speciale de mare capaci-tate pentru cazuri de utilizare în condiţii grele *ex. apă sărată.
•Este rezistent la spălarea din rulmenţi şi din locurile de ungere, asigurând funcţionare bună chiar şi în condiţii extreme.
Ambalaj: patron standard de 400g

Vaselină Metabond HT Hi-Tech

Vaselină cu soluţie de înnobilare, rezistentă la apă şi la uzuri pentru presiuni mari şi temperaturi ridicate, cu aditivi EP modificaţi şi material microceramic care favorizează alunecarea.

Această vaselină pe bază de aluminiu complex, de mare performanţă, a fost obţinută în urma celor mai noi şi mo-derne descoperiri în domeniu. Simplifică operaţiunile de depozitare, întrucât se poate utiliza în cele mai diferite locuri, la toate tipurile de maşini şi agregate industriale, ca unsoare multifuncţională. Aditivarea microceramică îmbunătăţeşte proprietăţile la funcţionarea în regim critic. Produsul rezistă la solicitări mecanice foarte mari, este rezistent la apă şi se poate utiliza la ungerea lagărelor de alunecare, respectiv la piese cu coeficient de frecare relativ ridicat, ca de exemplu, rulmenţi cu role conice, rulmenţi cu role cilindrice, rulmenţi cu role autofixare, lagăre cu autofixare, toate într-un domeniu larg de temperaturi în exploatare -30 ...+220°C. Ca efect al aditivului special EP, în timpul solicitării, vârfurile rugozităţilor din zonele de frecare se deformează plastic aproape fără pierdere de material datorită ungerii microfluide, canalele de rugozitate se umplu şi se ung, scade frecarea şi se îmbunătăţeşte substanţial capacitatea de suportare a sarcinilor. Este un produs corespunzător pentru ungere la funcţionarea în regim critic.

Domenii de utilizare:
METABOND HT se poate utiliza la ungerea lagărelor de alunecare şi rostogolire şi la solicitări mari, în domenii de turaţii de la cele mici la cele mari, în plajă de temperaturi de la cele scăzute la cele ridicate. Ca vaselină universală şi pentru ungerea generală a maşinilor, se poate folosi atât în industrie cât şi în utilizare restrânsă, în zone de ungere pretenţioase. Asigură o etanşare bună, rezistenţă în locuri umede sau cu impurităţi. Produsul se poate pompa bine, se poate transmite bine, chiar şi în conducte lungi. Este o vaselină multifuncţională, corespunzătoare pentru vehicule, utilaje industriale, agricole şi de construcţii, chiar şi în cazul în care trebuie utilizată în condiţii grele. Utilizarea este identică cu cea a vaselinelor obişnuite. Prevederile constructorilor de rulmenţi trebuie respectate.

Ambalaj: patron standard de 400g.

Vaselină Metabond EP 1,5/ EP 2 Hi-Tech

Vaselina METABOND TIP 1,5 HITECH este un lubrifiant excepţional cu întrebuinţări multiple, supraalcalin, utilizabil la temperaturi ridicate. Sulfonaţii de calciu complecşi şi adaosul de penetraţie 1.5 combinată cu METABOND EP gras îi conferă proprietăţi comportamentale şi calitative nemaiîntâlnite la unsorile pe bază de litiu şi la alte tipuri de unsori.

METABOND se leagă chimic de atomii de metal superficiali sub presiune şi temperatură, înnobilând materialul propriu, formând astfel un strat protector şi rezistent la uzură. Suprafaţa astfel formată este foarte netedă şi dură, rezistând chiar la suprasolicitări. Datorită scăderii frecării şi minimalizării uzurii, durata de viată a motoarelor se va mări considerabil, iar consumul de energie, pe lângă randament mai mare, va scădea. La folosirea produsului vor scădea temperatura de funcţionare şi nivelul de zgomot. Oferă protecţie contra ruginii, coroziunii, oxidării, spălării şi totodată oferă stabilitate între -40 şi +205°C. Pentru perioade scurte lubrifiază chiar până la +300°C! METABOND asigură o protecţie de lungă durată atât la sarcini reduse şi mijlocii cât mai ales la solicitări extreme, în timpul funcţionării sau stare de repaus. Se amestecă cu cele mai multe tipuri de unsori (pe bază de litiu sau altele), astfel schimbarea tipului de unsoare nu este o problemă. Funcţionarea mai uşoară, scăderea frecării se va observa la scăderea costurilor considerabile de întreţinere, mărirea producţiei, la micşorarea consumului de energie şi la micşorarea perioadei de oprire a producţiei. Oferă protecţie solidă împotriva coroziunii, împiedică formarea ruginii la îmbinări. Are proprietăţi de aderenţă foarte bune şi totodată este foarte bine pompabilă. Datorită caracteristicii de preluare a presiunii este foarte stabil la forfecare şi îmbătrânire. La folosirea adecvată se garantează, că nu se produce nici o deformare, deteriorare dăunătoare, deci nu apare nici un dezavantaj în urma utilizării produsului!

Domenii de utilizare:
Industria construcţiei de maşini articole casnice, maşini agricole, utilaje miniere şi de construcţii, autovehicule, instalaţii şi sisteme de acţionare pentru nave, rulmenţi, planetare, presgarnituri, sisteme automate de ungere etc. Utilizarea lui nu necesită calificare şi folosirea unor unelte speciale.

Ambalaj: patron standard de 400g. 

Vaselină Metabond EP 1,5 Hi-Tech / 80g

Vaselina METABOND TIP 1,5 HITECH este un lubrifiant excepţional cu întrebuinţări multiple, supraalcalin, utilizabil la temperaturi ridicate. Sulfonaţii de calciu complecşi şi adaosul de penetraţie 1.5 combinată cu METABOND EP gras îi conferă proprietăţi comportamentale şi calitative nemaiîntâlnite la unsorile pe bază de litiu şi la alte tipuri de unsori.

METABOND se leagă chimic de atomii de metal superficiali sub presiune şi temperatură, înnobilând materialul propriu, formând astfel un strat protector şi rezistent la uzură. Suprafaţa astfel formată este foarte netedă şi dură, rezistând chiar la suprasolicitări. Datorită scăderii frecării şi minimalizării uzurii, durata de viată a motoarelor se va mări considerabil, iar consumul de energie, pe lângă randament mai mare, va scădea. La folosirea produsului vor scădea temperatura de funcţionare şi nivelul de zgomot. Oferă protecţie contra ruginii, coroziunii, oxidării, spălării şi totodată oferă stabilitate între -40 şi +205°C. Pentru perioade scurte lubrifiază chiar până la +300°C! METABOND asigură o protecţie de lungă durată atât la sarcini reduse şi mijlocii cât mai ales la solicitări extreme, în timpul funcţionării sau stare de repaus. Se amestecă cu cele mai multe tipuri de unsori (pe bază de litiu sau altele), astfel schimbarea tipului de unsoare nu este o problemă. Funcţionarea mai uşoară, scăderea frecării se va observa la scăderea costurilor considerabile de întreţinere, mărirea producţiei, la micşorarea consumului de energie şi la micşorarea perioadei de oprire a producţiei. Oferă protecţie solidă împotriva coroziunii, împiedică formarea ruginii la îmbinări. Are proprietăţi de aderenţă foarte bune şi totodată este foarte bine pompabilă. Datorită caracteristicii de preluare a presiunii este foarte stabil la forfecare şi îmbătrânire. La folosirea adecvată se garantează, că nu se produce nici o deformare, deteriorare dăunătoare, deci nu apare nici un dezavantaj în urma utilizării produsului!

Domenii de utilizare:
Industria construcţiei de maşini articole casnice, maşini agricole, utilaje miniere şi de construcţii, autovehicule, instalaţii şi sisteme de acţionare pentru nave, rulmenţi, planetare, presgarnituri, sisteme automate de ungere etc. Utilizarea lui nu necesită calificare şi folosirea unor unelte speciale.

Ambalaj: tub de 80g

Vaselină Metabond EP2

Vaselină pe bază de litiu/ calciu, cu aditiv extrem pressure. Se recomandă în special la rulmenţi expuşi unor solicitări mari. Se poate folosi în domenii de temperatură între -25 şi 120°C.
Specificaţii:
ISO -L-XBCEB 2, DIN 51502 KP2K-25, MERCEDES BENZ 267.0
Caracteristici:
Culoare    maro   
Compoziţie:    fibros   
Clasa NLGI    2   
Săpun    Litiu/ calciu   
Viscozitate ulei de bază la 40°C (ISO3104)    150    mm/2s
Punct de picurare (ISO2176)    190    °C

Caracteristici avantajoase:
●    Stabilitate termică excepţională
●    Calităţile bune le menţine chiar la solicitări de forţă extreme şi la şocuri
●    Rezistă la coroziune
●    Are calităţi excepţionale la presiuni extreme şi la uzuri
●    Împiedică coroziunea pieselor
●    Asigură ungere perfectă chiar în prezenţa apei
●    Se caracterizează prin pompabilitate
●    Nu conţine metale grele

Provenienţă: Belgia.
Ambalaj: 400g, 5kg.                                 
Pentru comenzi la ambalaje mai mari, vă rugăm să specificaţi în secţiunea mesaj al comenzii!

Vaselină Metabond NANO MM

Vaselină cu sulfonat de calciu  complex de mare rezistenţă la apă şi temperatură.
Domenii de utilizare:Vaselina METABOND NANO MM se foloseşte în domenii cu solicitări mari, la rulmenţi, în domenii industriale, industria chimică, a transporturilor, în medii apoase sau agresive, la temperaturi foarte scăzute sau ridicate. În industrie se recomandă şi la sisteme de ungere centralizate cu conducte lungi. Recomandare: la completare trebuie verificat contactul pieselor cu praf sau alte impurităţi.

Specificaţii:
ISO 6743: L-XBFIB2, DIN 51 825: KP2R-30

Caracteristici:
Culoare    gălbui   
Compoziţie:    mătăsos   
Clasa NLGI    2   
Săpun    sulfonat-calciu   
Viscozitate ulei de bază la 40°C (ISO3104)    100    mm/2s
Domenii de temperatură de utilizare:    -30 +180    °C
Penetraţie la 25°C (DIN51 818)    265-295(0.1mm)   
Test SKF-EMCOR (ISO 11007)    0-0   
Forţa de gripare (aparat cu patru bile – DIN 51 350/4)    420-440     daN
Punct de picurare (ISO2176)    300    °C

Caracteristici avantajoase:
●    Prezintă rezistenţă deosebită la apă sau apă de mare. Datorită bazei de sulfonat de calciu rezistă excelent la oxidare, coroziune, chiar în prezenţa apei de mare.
●    Nu conţine plumb sau metale grele, astfel că nu dăunează sănătăţii sau mediului înconjurător.
●    În primul rând se poate folosi la rulmenţi care sunt expuşi unor sarcini, trepidaţii şi impulsuri mari.

Provenienţă: Belgia.
Ambalaj: 400g, 5kg.                                           

Pentru comenzi la ambalaje mai mari, vă rugăm să specificaţi în secţiunea mesaj al comenzii!

TATU +

K 9847 Starter cu senzor, dotat cu sirenă
Tensiune nominală:                 12 V
Intensitate nominală:              (50 A-B) 12 A
Sarcina max. admisă:               (bornele 1-5)
bec 2*21 W
borna nr.3. 2A
Temp. de lucru:       -25C..+85C

Recomandări pentru amplasare

Ascuns în interiorul autoturismului. Senzorul este un şurub de tablă izolat, ascuns într-un loc cunoscut numai de şofer. (Dacă cheia de contact este izolată, masa se va realiza printr-un alt şurub în apropierea senzorului.)

Decrierea funcţionării

Electronica întrerupe contactul sistemului de pornire cu reţeaua electrică. Pornirea electromotorului este posibilă numai după atingerea simultană a senzorului şi a unei părţi a autovehiculului care este legat la masă (ex. partea metalică a cheii de contact). În caz că punctul nr.15 al cheii de contact la apariţia tensiunii nu se atinge după 6 sec. senzorul, porneşte funcţia de semnalizare. (Semnalizatorul, sirena).
Electronica îşi păsterază această stare, până ce cheia de contact nu întrerupe reţeaua electrică, adică până deconectarea senzorulului.
LED-ul semnalizând arată pe bord starea de “ocrotit” în cazul neaplicării cheii de contact. Nu e în dotare!